sobota, 23 marca 2013

zimno

Hello!
Piękna zima tej wiosny.Z rana widząć za oknem słońce myślałam,że stopi ten śnieg i przyjdzie upragniona wiosna,ale nie.Śnieg dalej jest i ma się dobrze.Nie było śniegu na poprzednie święta to będzie na te, niestety.

Myślałam,że posiedzę dzisiaj w domu z kubkiem herbaty,ale zadzwoniła Marta i powiedziała,że przyjeżdża. Nie widziałyśmy się już prawie trzy miesiące,więc czekam z niecierpliwością.Wyjdziemy gdzieś coś zjeść i posiedzimy gadając,bo na nic innego przy takiej pogodzie nie można liczyć.
właśnie znalazłam to zdjęcie i sama do końca nie wiem co ono ma przedstawiać..
Czas się szykować! :)

4 komentarze:

  1. ciekawe zdjęcie :))
    u mnie nie odpuszcza ani śnieg ani mróz.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh..Niestety miałam taką samą nadzieję dziś rano aż tu nagle zerkam przez okno i znów ten śnieg!:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanosi się, że będą białe święta :/
    Marzę już o cieplutkich dniach!

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń