sobota, 2 lutego 2013

stadion


Dzień dobry!
Właśnie jestem na przyjęciu rodzinnym i mam nadzieję,że post się opublikował,bo rzadko kiedy dodaję posty zaplanowane.

Po muzeum pojechaliśmy na stadion narodowy.Szczerze mówiąc myślałam,że zrobi na mnie większe wrażenie.Może to dla tego,że nie jestem wielką fanką piłki nożnej^^

z Olcią ;*
Gdy wchodziliśmy na stadion tak strasznie wiało,że ledwo szłam.Myślałam,że mnie normalnie porwie!
Wiatr uniemożliwiał też robienie dobrych zdjęć,niestety.A Wy byłyście kiedyś tam? :)

11 komentarzy:

  1. nie, ja nigdy nie byłam na tym stadionie..^^
    bardzo ładne zdjęcia! ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaah, mieszkam w Warszawie a jeszcze nie byłam na stadionie :D ale jak zrobi się cieplej to muszę go zobaczyć od środka :D namówię swojego chłopaka ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. O, basen narodowy :D Fajne zdjęcia!
    P.S. Zapraszam do mnie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie byłam ale jakoś nie mam chęci zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie,nie byłam :)
    Ale chciałabym pojechać, zobaczyć jak to jest :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zdjęcia, nigdy nie byłam na stadionie wiec fajnie, że mogę go zobaczyć z Twoich zdjęć :)

    obserwujemy ? co ty na to ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej ojciec a gdzie zdjecie ze mną ? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam na stadionie w Gdyni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieszkam w Warszawie, a jeszcze nie byłam na stadionie - jaki wstyd ;p



    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń